divendres, 31 d’octubre del 2008

Els meus amics


Les meves amigues i jo vam anar de colonies, jo la Maria l´Hector i uns quants colegues més vam anar al cinema ha veure HIGH SCHOOL MUSICALfi de curs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vam anar de colonies ha canyelles!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avui és HALLWEEN o la CASTANYADA!!!!!


Hola, soc l'Aina!Us vull mostrar els noms d'alguns dels meus millors amics:Maria,Hector,i molts més pero no acabarieu de llegir ni amb 2segles!




AINA LINO CUSCÓ



7 comentaris:

Imma ha dit...

Hola , HIGH SCHOOL MUSICAL, i és s'escriu amb accent!!! m'agrada molt!!!!!!!!!!!!! Kisses!!!!!!!!!!!!

Imma ha dit...

Hobbys s'escriu hobbies!!!!

Imma ha dit...

Molt millor!! El nom del meu blog és; englishspot13.blogspot.com, a veure si expliqués més coses!!! PETONS

Aina Lino ha dit...

ara intentaré posar una nova foto , a veure si ens en sortim...

Imma ha dit...

Amb foto molt millor!!!!!!!!!!!!!!!!

Marc Hormigos Surià ha dit...

hola aina com van les vacanses?.

Marc Hormigos Surià ha dit...

hola aina com estas?.jo tambe tinc un bloc i es super xulu.a pero el teu tambe es molt xulu!!!!!!.
marc